کسب و کار

اهمیت CRM: چرا شرکت شما برای رشد بهتر به CRM نیاز دارد [داده های جدید]

اهمیت CRM: چرا شرکت شما برای رشد بهتر به CRM نیاز دارد [داده های جدید]

آیا می‌دانستید که انتظار می‌رود بازار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به $48.8 میلیارد در سطح جهان در سال 2024؟

The Importance of a CRM: Why Your Company Needs a CRM to Grow Better

CRMها ابزارهای قدرتمندی هستند که به شما کمک می‌کنند رشد کسب‌وکار را تسریع کنید و در عین حال اصطکاک را از بین ببرید، همکاری بین تیمی را بهبود ببخشید، سوابق تماس خود را مدیریت کنید، داده‌ها را همگام‌سازی کنید، کارهای روزانه را خودکار کنید، و موارد دیگر. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد benefits-of-crm?_ga=2.66585514.560488079.1675356138.1572978608″ rel=”noopener”benefits-of-crm به خواندن ادامه دهید. برای مشاغلی مانند شما.

Get HubSpot's Free CRM Now

بررسی استراتژی و روند فروش 2022 ما از فروشندگان پرسید که چرا از CRM استفاده می کنند و چگونه به نفع آنهاست نتایج نشان داد که فروشندگان با عملکرد بالا نسبت به فروشندگانی که در سال 2022 به اهداف خود عمل نکردند یا نتوانستند بگویند CRM آنها برای فرآیند فروش آنها بسیار مهم است. 

وقتی صحبت از استفاده از CRM به میان می‌آید، فروشندگان گزارش می‌دهند که بزرگترین مزیت‌ها ردیابی سرنخ‌ها، استفاده از CRM به‌عنوان یک پایگاه داده متمرکز، بهبود حفظ مشتری و کمک به اشتراک‌گذاری داده‌ها در سراسر سازمانشان است. 

benefits of using a CRM

منبع تصویر

بیایید بیشتر به برخی از دلایل نیاز شرکت شما به CRM بپردازیم تا رشد بهتر.

اهمیت CRM

ما از HubSpot به عنوان نمونه در هر یک از موارد زیر استفاده کرده‌ایم بخش هایی برای ارائه بینشی در مورد موارد استفاده مختلف برای این نوع سیستم. 

1. رشد کسب و کار را حول مشتریان خود متمرکز کنید.  

وقتی کسب‌وکار شما وارد فاز رشد سریع می‌شود، می‌تواند به راحتی سرنخ‌های ارزشمند را از بین ببرد – به هر حال، اصطکاک نتیجه طبیعی رشد کسب‌وکار است.

اما یک پلتفرم CRM یکپارچه مانند HubSpot می‌تواند این اصطکاک را از بین ببرد، زیرا با توجه به مشتریان شما و تجربه مشتری ساخته شده است – در واقع، هر کاری را که شما انجام می‌دهید در اطراف مشتریان خود متمرکز می‌کند. 

HubSpot به شما این امکان را می دهد که کسب و کار خود را همانطور که برای مشتری و مخاطبان خود به نظر می رسد طراحی کنید. CRM تمام کارهایی را که تیم‌های فروش، بازاریابی و خدمات شما انجام می‌دهند با انواع ابزارها و ادغام‌های ساخته شده بومی هماهنگ می‌کند – این امر به شما کمک می‌کند تا به طور جمعی اهداف تجاری و کار روزانه را حول مشتریان خود متمرکز کنید.

2. تیم های فروش، بازاریابی و خدمات خود را هماهنگ کنید.

همسویی بین تیمی برای موفقیت کسب و کار شما ضروری است. این همسویی – به طور خاص، تراز بین فروش و بازاریابی – به تیم شما کمک می کند تا تمام مراحل خریدار را ساده کند. سفر.

در انجام این کار، تیم‌های داخلی می‌توانند داده‌های حیاتی و اطلاعات مشتری را به اشتراک بگذارند تا بتوانند به عنوان یک واحد منسجم کار کنند. در نتیجه، مشتریان یک تجربه مشتری نهایی یکپارچه و ثابت خواهند داشت که باعث می شود آنها بخواهند به برند شما وفادار بمانند. 

HubSpot این هم‌ترازی را ساده می‌کند زیرا این پلتفرم دارای ابزارها و ویژگی‌های بومی است – از جمله مرکز فروش، مرکز بازاریابی، مرکز خدمات و CMS Hub — به علاوه کتابخانه ادغام ها. 

45٪ از فروشندگان گفتند که همسویی فروش و بازاریابی برای آنها اهمیت بیشتری پیدا کرد 2021 تا 2022، و 79٪ از متخصصان فروش می گویند که CRM آنها در بهبود این همسویی از متوسط ​​تا بسیار مؤثر است. 

crm-sales-marketing-alingment

منبع تصویر

3. داده ها را با سهولت همگام سازی و به اشتراک بگذارید. 

CRMهایی مانند HubSpot کارهای وقت‌گیر مانند همگام‌سازی و اشتراک‌گذاری داده‌ها را ساده می‌کنند – به‌روزرسانی دستی سوابق تماس شما از گذشته است. مهم نیست که چه کسی با یک مخاطب صحبت می کند (به عنوان مثال، یک نماینده فروش و نماینده خدمات یا یک بازاریاب)، سوابق و داده های تماس بلافاصله برای شما همگام سازی و در سیستم به روز می شوند.

با همگام‌سازی همه داده‌های خود و هر تعامل بین تیم و مشتری، تیم شما به سوابق دقیقی دسترسی خواهد داشت که می‌توانید به راحتی از داخل پلتفرم به اشتراک بگذارید. این امر باعث می‌شود که CRM شما به منبعی از حقیقت در مورد داده‌های شما تبدیل شود – و در نتیجه، تیم شما می‌تواند به راحتی تجربیات مشتری شخصی‌سازی شده ایجاد کند.

بنابراین، پلتفرم CRM مانند HubSpot چه کارهای دیگری را می‌تواند خودکار کند؟

4. کارهای روزانه را خودکار کنید.

CRMها سایر کارهای روزمره را به صورت خودکار انجام می دهند و به کارهای وقت گیر اما ضروری شما سرعت می بخشند. اتوماسیون CRM ممکن است شامل ورود داده و به‌روزرسانی‌های سابقه تماس پس از هر تعامل، همانطور که در بالا ذکر شد، و همچنین: 

  • ارتباطات بعدی
  • توالی ایمیل
  • فروش جریان‌های کاری (به‌عنوان مثال، گردش‌های کاری راه‌اندازی لغو ثبت‌نام، گردش‌های کاری معامله، گردش‌های کاری نقل قول)
  • Chatbot مکالمات
  • تخصیص سرنخ به تکرار
  • پرورش رهبری کمپین
  • تجزیه و تحلیل کمپین

اتوماسیون فروش HubSpot را بررسی کنید و ابزارهای اتوماسیون بازاریابی. 

5. گردش کار ایجاد کنید. 

ما فقط به گردش کارها اشاره کردیم، اما بیایید بیشتر در مورد آنها صحبت کنیم – بهترین سیستم های CRM گردش کار را ارائه دهید. گردش کار فرآیندهای فروش، بازاریابی و خدمات را تکمیل و سازماندهی می کند تا در وقت شما صرفه جویی کند.

معیارهایی را تنظیم کنید که به‌طور خودکار سوابق را ثبت می‌کنند و اقدامات مورد نظر شما را انجام می‌دهند (مثلاً مربوط به سوابق تماس، معاملات، شرکت‌ها، قیمت‌ها یا بلیط‌ها).

با HubSpot (بسته به اینکه کدام طرح CRM دارید) می توانید گردش کار برای: 

ایجاد کنید

  • مخاطبین
  • شرکت ها
  • تخفیفات
  • نقل قول ها
  • بلیت
  • اشیاء سفارشی

در این دوره رایگان در مورد درک گردش کار در HubSpot. 

5. تعامل با مشتری را ساده کنید. 

امروزه راه‌های زیادی برای دستیابی به سرنخ‌ها و مشتریان آنلاین مانند چت زنده، ایمیل، تماس ویدیویی و رسانه‌های اجتماعی وجود دارد.

راه‌حل‌های CRM مانند HubSpot تکامل یافته‌اند تا با چالش‌های تیم‌ها و نمایندگان روبه‌روی مشتری روبرو شوند – آنها با طیف گسترده‌ای از خدمات و کانال‌های دیگر ادغام می‌شوند که از طریق آن رهبران و مشتریان شما با تجارت شما درگیر می‌شوند.

به عنوان مثال، HubSpot دارای موارد زیر است: 

  • ردیابی تماس برای اولویت‌بندی، مکان، و تماس ها را از CRM ضبط کنید و سپس آن تماس ها را با سابقه تماس مرتبط ثبت کنید.  
  • چت زنده و یک سازنده ربات چت برای رسیدگی به پرسش ها و پرسش های متداول. 
  • ردیابی ایمیل تا به شما بگوید چه زمانی سرنخ‌ها ایمیل‌ها را باز می‌کنند ،  کمپین های بازاریابی ایمیلی را خودکار کنید و پیام های پیگیری فروش را به موقع ارسال کنید. 
  • ابزارهای مدیریت رسانه‌های اجتماعی برای نظارت بر نام‌های تجاری، نظرات، و سوالات در رسانه های اجتماعی و سپس پاسخ مستقیم از داخل HubSpot. 
  • ادغام‌های ویدیویی، مانند Vidayrd، به ویدئوهای فروش و بازاریابی به یاد ماندنی و شخصی سازی شده را ارسال کنید و تعامل را دنبال کنید. 

7. داشبوردهای سفارشی بسازید و معیارهایی را که برای کسب و کارتان مهم هستند گزارش دهید.

CRMها گزارش و تجزیه و تحلیل فرآیندها و خط لوله شما را ساده می کنند. ویژگی‌های گزارش‌دهی در یک CRM را می‌توان سفارشی کرد – مانند داشبوردهای شما – تا به شما در تجزیه و تحلیل معیارهایی که برای شما مهم هستند کمک کنند. این به شما امکان می دهد مناطق فرصت و رشد را برای ایجاد تجربیات بهتر مشتری شناسایی کنید.

با یک CRM مانند HubSpot، داشبوردها و گزارش‌های سفارشی ایجاد کنید یا یکی از قالب های از پیش ساخته شده را انتخاب کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید. پیش‌نمایش آن گزارش‌ها را در زمان واقعی مشاهده کنید، داده‌های CRM خود را به هر نحوی که می‌خواهید تجسم کنید، و با ارسال گزارش‌های فردی به آدرس‌های ایمیل اعضای تیم خود، گزارش‌ها را به راحتی به اشتراک بگذارید، یا ایمیل‌های گزارش‌دهی خود را خودکار کنید تا روزانه، هفتگی ارسال شوند. یا ماهانه 

بیش از 300 داشبورد سفارشی برای تیم خود بر اساس هر متریک با داشبورد HubSpot و نرم افزار گزارش. 

با یک CRM بهتر رشد کنید

یک CRM این قدرت را دارد که فلایویل شما را شارژ کند — اکنون که متوجه شدید اهمیت CRM، سیستم مناسب را برای تیم خود انتخاب کنید تا شروع به رشد بهتر کنید. 

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ژانویه 2020 منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

crm software free

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا